Xiao House

Green Day - Still Breathing [듣기/가사] 본문

뮤직 박스/추천 Band

Green Day - Still Breathing [듣기/가사]

샤오 하우스 2019. 5. 1. 03:09
SMALL

 

 

P『

 

』T

 

Cool music

 

_

 

 

[가사/Lyrics]

 

I'm like a child
나는 마치 지평선 위를


Looking off on the horizon
바라보고 있는 아이와 같이


I'm like an ambulance
나는 마치 사이렌을 켠


That's turning on the sirens
앰뷸런스와 같이


Oh, I'm still alive
그래, 여전히 살아 있어


I'm like a soldier
나는 마치 처음으로


Coming home for the first time
집에 찾아온 군인과 같이


I dodged a bullet
총알을 피하고


And I walked across a landmine
지뢰밭을 지나 걸어왔지


Oh, I'm still alive
그래, 여전히 살아 있어



Am I bleeding?
난 피흘리고 있는 걸까?


Am I bleeding from the storm?
폭풍 때문에 피흘리고 있는 걸까?


Just shine a light into the wreckage
그냥 저 폐허를 향해 빛을 비춰 줘


So far away, away
저 멀리, 멀리



'Cause I'm still breathing
나는 여전히 숨쉬고 있으니까


'Cause I'm still breathing on my own
여전히 내 힘으로 숨쉬고 있으니까


My head's above the rain and roses
내 머리는 비와 장미꽃 위로


Making my way away
나의 길을 걸어 나가


'Cause I'm still breathing
나는 여전히 숨쉬고 있으니까


'Cause I'm still breathing on my own
여전히 내 힘으로 숨쉬고 있으니까


My head's above the rain and roses
내 머리는 비와 장미꽃 위로


Making my way away
나의 길을 걸어 나가


My way to you
널 향한 길을

 


I'm like a junkie
나는 마치 마지막으로


Tying off for the last time
주사기를 든 마약 중독자처럼


I'm like a loser
나는 마치 마지막으로


That's betting on his last dime
남은 돈을 건 패배자처럼


Oh, I'm still alive
그래, 여전히 살아 있어


I'm like a son
나는 마치 


That was raised without a father
아빠 없이 자란 아이처럼


I'm like a mother
나는 마치 힘겹게


Barely keeping it together
가정을 꾸리고 있는 엄마처럼


Oh, I'm still alive
그래, 여전히 살아 있어



Am I bleeding?
난 피흘리고 있는 걸까?


Am I bleeding from the storm?
폭풍 때문에 피흘리고 있는 걸까?


Just shine a light into the wreckage
그냥 저 폐허를 향해 빛을 비춰 줘


So far away, away
저 멀리, 멀리



'Cause I'm still breathing
나는 여전히 숨쉬고 있으니까


'Cause I'm still breathing on my own
여전히 내 힘으로 숨쉬고 있으니까


My head's above the rain and roses
내 머리는 비와 장미꽃 위로


Making my way away
나의 길을 걸어 나가


'Cause I'm still breathing
나는 여전히 숨쉬고 있으니까


'Cause I'm still breathing on my own
여전히 내 힘으로 숨쉬고 있으니까


My head's above the rain and roses
내 머리는 비와 장미꽃 위로


Making my way away, away
나의 길을 걸어, 걸어 나가



As I walked out on the ledge
내가 창틀 위로 걸어 나갔을 때


Are you scared to death to live?
너는 죽을 만큼 삶이 무서웠던 거니?


I've been running all my life
평생을 이렇게 달려 왔지


Just to find a home
초조한 이들을 위한


That's for the restless
집이 있는 곳을 찾아


And the truth that's in the message
그 메시지 속에 담긴 진실을 찾아


Making my way away, away
나의 길을 걸어, 걸어 나가



'Cause I'm still breathing
나는 여전히 숨쉬고 있으니까


'Cause I'm still breathing on my own
여전히 내 힘으로 숨쉬고 있으니까


My head's above the rain and roses
내 머리는 비와 장미꽃 위로


Making my way away
나의 길을 걸어 나가


'Cause I'm still breathing
나는 여전히 숨쉬고 있으니까


'Cause I'm still breathing on my own
여전히 내 힘으로 숨쉬고 있으니까


My head's above the rain and roses
내 머리는 비와 장미꽃 위로


Making my way away
나의 길을 걸어 나가


(My way to you)
(널 향한 길을)


'Cause I'm still breathing
나는 여전히 숨쉬고 있으니까


(My way to you)
(널 향한 길을)


'Cause I'm still breathing on my own
여전히 내 힘으로 숨쉬고 있으니까


My head's above the rain and roses
내 머리는 비와 장미꽃 위로


Making my way away
나의 길을 걸어 나가


My way to you
널 향한 길을


 


 

 

 

LIST
Comments