Xiao House

Westlife - You Raise Me Up [듣기/가사] 본문

뮤직 박스/추천 Band

Westlife - You Raise Me Up [듣기/가사]

샤오 하우스 2016. 9. 22. 20:55
SMALL


P『

』T


Cool music

_



[가사/Lyrics]

When I am down and, oh my soul, very weary

내가 우울해 지고 나의 영혼이 지쳐있을때.


When troubles come and my heart burdened be

내게 불행이 오고 나의 마음의 짐이 있을때.


I am still and wait here in the silence,

나는 가만히 서있으면서 여기 침묵속에서 기다려요


Until you come and sit awhile with me.

당신이 와서 나와 앉아있을때 까지.


You raise me up, so I can stand on mountains

당신은 내가 산위에 서있을 수 있게 나를 일으켜줘요.


You raise me up, to walk on stormy seas

당신은 내가 사나운 바다위를 걸을 수 있게 나를 일으켜줘요.


I am strong, when I am on your shoulders

당신 어께에 기댈 수 있을 때 난 강해져요


You raise me up... To more than I can be.

당신이 나를 일으켜줘서 나는 더욱 강해질 수 있어요


X 3





LIST
Comments